ORIGINALS

mercredi 2 mars 2016


De retour après plus de 1 mois et demi d'absence! Vous avez du remarquer que mon template est différent, j'ai travaillé avec une super designer qui a vraiment su retranscrire mes idées!
Aujourd'hui un article look/lifestyle, avec mon t-shirt adidas rouge. Je suis une grande fan de marques de sportswear et streetwear. C'est vraiment une de mes tenue basique de tous le jours pour sortir ou glander à la maison, jeans + t-shirt oversize.
Hâte de reposter régulièrement (on va essayer) des articles! Gros bisous!


Finally back after a month and a half away from blogging! I changed my template and I'm so happy, I worked with a great designer who really realized well all my ideas! 
Today a look/lifestyle article with my red adidas t-shirt. I'm really a fan of sportswear and streetwear brands. This is really a basic everyday outfit that I wear either to stay at home or go out.
Cant wait to post more articles! xoxo











21 commentaires :

  1. J'adooooooore!! Aussi bien le tee que ton nouveau design :) Gros bisous ma belle <3

    RépondreSupprimer
  2. Great post dear! Love the pics!
    Hugs, Pisa ❤
    www.inlovewithmyclothes.com

    RépondreSupprimer
  3. nice post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    RépondreSupprimer
  4. Stylé tes photos !

    www.choupieandco.com

    RépondreSupprimer
  5. you look amazing! xo
    britishmermaid.blogspot.co.uk

    RépondreSupprimer
  6. Trop douce ma belle ahah <3

    bisous, Gracie.

    www.theclosetfrevk.com

    RépondreSupprimer
  7. gotta love anything from Adidas. you look gorgeous! <3
    www.rebelrebel.co x

    RépondreSupprimer
  8. You're so BEAUTIFUL! And that tee is just perfect.

    RépondreSupprimer
  9. Nice Photos !
    I love ur shoes from adidas.

    InLove,
    Ayat from www.Flashyurface.blogspot.de

    RépondreSupprimer