GOODBYE SUMMER...UUH

jeudi 27 août 2015




Pluie, pluie et encore de la pluie!
Coucou tout le monde! Voici un petit article de look de transition de l'été à l'automne. On ne peut pas dire que l'été aura vraiment duré longtemps... Il n'arrête pas de pleuvoir!!
Aujourd'hui je porte mon mom jeans d'amour et mon trench fluide que j'ai ressortit du fond de mon armoire. Vue qu'il pleuvait c'était une bonne occasion de le porter! Mon look est vraiment semblable à celui que je porte n'importe quel jour de la semaine, un peu boyish/années 90.
Au début il faisait suuuuper beau et puis je n'ai rien compris il s'est mit à pleuvoir comme jamais! Le genre de truc qui gâche vraiment ton weekend!



Trench: H&M conscious / Top: H&M basics / Mom jeans: Pull and bear / Sneaks: Converse all star

Alors que l'inspiration pour l'écriture du texte de cet article est proche du néant,je vous souhaite une bonne fin de semaine

love <3


Hey peeps! Just a quick post for a summer to autumn look. Summer here in france didn't last long! And now it just won't stop raining - great.
Today I'm wearing my fav mom jeans and a trench coat that was lost in my closet for months lol. But since it was raining it was the best moment to wear take it out I guess!
This is really my every day kind of outfit, a sort of boyish/90's look.

Trench: H&M conscious / Top: H&M basics / Mom jeans: Pull and bear / Sneaks: Converse all star

Anyways hope you guys will enjoy the end of the week!

love










Photos par A.B et A.B

x. Les articles cités ont été achetés par moi-même ou offerts par des proches.
x. The products have been bought by myself or are gifts from friends/family.



25 commentaires :

  1. such a perfect look, love the jeans. Hope you have a lovely week! :)

    Metallic Paws

    RépondreSupprimer
  2. Same here in England, summer did not last long! This is definitely a look I would wear, you look so nice!

    Infinity of fashion// Lucy Jane

    RépondreSupprimer
  3. it's been getting chilly at night here on the East coast in the States...time to bust out the jeans! love how you paired everything xx

    http://splitneedles.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  4. J'adore ton look !
    Deltreylicious
    http://blackbeauty-mode-tendance.eklablog.com

    RépondreSupprimer
  5. love the fit of the jeans, love your style too girll x

    http://styleflaw.blogspot.co.uk/

    RépondreSupprimer
  6. love the fit of the jeans, love your style too girll x

    http://styleflaw.blogspot.co.uk/

    RépondreSupprimer
  7. Great look, and I love the fit and cut of the jeans! So pretty!
    Xo Amanda | Sans Scrubs

    RépondreSupprimer
  8. You have such a great blog!
    Great sense of style.I am your newest follower!

    Xoxo

    RépondreSupprimer
  9. so simple yet fancy :D love it
    http://diannetho.es/puerto-marina/

    RépondreSupprimer
  10. ton jean est canon !!
    www.leblogdecharlice.com

    RépondreSupprimer
  11. You do normcore with such ease. Loved the post.

    XOXO
    In Style Custody
    http://instylecustody.blogspot.in/

    RépondreSupprimer