RIBBED DRESS

jeudi 30 juillet 2015




Où est passé l'été ?!!
Coucou tout le monde! Cela faisait je crois plus d'une semaine que je n'avais pas fait d'article look. Je suis super contente d'arriver à poster plus d'articles par rapport à avant. Je voulais vous préparer un look depuis la fin de la semaine dernière mais avec ce temps non digne d'un mois de juillet je ne savais vraiment pas quoi porter. Où est parti l'été c'est ce que je demande!!!



Aujourd'hui je porte une robe grise côtelée et chinée achetée dans une boutique que j'aime beaucoup et que je n'arrête pas de citer : New Look.
Ça faisait assez longtemps que je voulais une robe côtelée longueur genoux et lorsque je l'ai vue sur leur site je ne pouvais que l'a commander.
Mais avec ce temps de chiotte j'étais bien obligée de mettre un pardessus ; j'ai donc opté pour mon bomber acheté l'année dernière chez H&M à je crois 30 euros. C'est vraiment une pièce facile à porter et qui va avec tout. D'ailleurs j'ai l'habitude de voler les bombers de mon copain haha.

Pour la coiffure, après un peu d'hésitation j'ai fait un half bun. Mon copain en l'a voyant a dit que je ressemblait à une asiatique haha. Perso j'aime bien, je l'a referais sûrement; même pour sortir le soir ça change!


J'écris cette article les yeux à moitié fermés. J'ai quelques problèmes d'insomnie en ce moment; si quelqu'un à une solution miracle (et naturelle) pour en venir à bout ce serait cool. Mon corps ne supporte plus de dormir à 6h du mat haha.

Je vous prépare sûrement 1 ou 2 autres articles cette semaine.
Au faite, merciiiiiii beaucoup pour vos gentils commentaires ; ça fait chaud au coeur <3.

Robe: New Look , Bomber: H&M, Baskets: Adidas superstars

Gros bisous et bonne fin de semaine!




Hiiiii! It's been a week since I haven't posted a look article. I"m really happy to be posting articles more often now. Last week I wanted to shoot a look but the weather was awful! Where did summer go?!!
Today I'm wearing a grey ribbed dress from one of my favorite shops: New look.
I've been looking for a dress like this for quite a long time so when I saw it online I couldn't help myself but order it.
But with this bloody weather I unfortunately couldn't just wear it like that; so I decided to put my H&M bomber jacket that I bought last year. I love bomber jackets; so easy to wear. Usually I just steal my boyfriends' haha. For my hairdo I did a half bun for the first time and I'm loving it. My boyfriend said I looked asian lol.

I'm writing this article with half of my eyes closed; I've been so tired these couple of days because of insomnia. If anyone has a tip to help me sleep it would be cool lol.
Preparing one or two articles for the end of the week. 

Oh and thank you soooo much for all your kind comments it means the world to have so much support <3

xoxo









42 commentaires :

  1. That gif in the end is so cool! Like your outfit, simple but very edgy.
    I'm your newest follower on GFC, G+ and Bloglovin; please follow me back so we could stay in touch
    Maybe we could affiliate? <3

    Isabelle.
    modellabella blog NEW POST

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hi ! Thanks so much ! Yes of course I'll follow you back, and follow you on instagram !

      <3

      Supprimer
  2. Oh sorry, not G+, just checked and you don't have one. Maybe we could follow each other on Instagram too?

    Greetings <3

    RépondreSupprimer
  3. merci pour ton com sa ma fait super plaisir je ravi que t'ai aimé, j'ai pris note je vais en faire plus ce genre de post, ta tenue est topissim et le half bun te va trop bien tu as bien fais de le faire
    bsx <3

    RépondreSupprimer
  4. Love this style, the photoshoot is gorgeous x

    Anna | aforvogue

    RépondreSupprimer
  5. Great basic outfit! Love your dress and that bomber jacket is superbe! x
    Following you via Instagram and GF :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Aw thank you ! Definitely following you back! xoxo

      Supprimer
  6. Hi there, Beautiful simple chic look, I love any outfit with sneakers!!
    Glamoury Armory Blog 

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you so much !! I love your style and blog

      xoxo

      Supprimer
  7. That dress is so lovely! It looks great on you and the way you've styled it amazing :)

    RépondreSupprimer
  8. awhhh thank you ! I really love your blog, followed ;)

    RépondreSupprimer
  9. You look gorgeous, what a stylish look!! <3

    I have a new outfit post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you <3 ! I'll check out your blog for sure
      xoxo

      Supprimer
  10. J'adore le look ! Totalement mon style !

    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    RépondreSupprimer
  11. Cette tenue est vraiment superbe, j'adore la robe :)
    Bises

    RépondreSupprimer
  12. LOVELY !!

    sapphireziva.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  13. This is a great look. Simple dress + cool bomber & Addidas. I like it. And the lip color is on point.
    Glad I found your blog...it will help me brush up on my French studies.
    -c.

    The Block is Haute

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you ! And glad to help with your french haha

      Xoxo

      Supprimer
  14. love your outfit and hair!

    http://splitneedles.blogspot.com/2015/07/glasses-giveaway-w-firmoo.html

    RépondreSupprimer
  15. Your outfit is so simple and gorgeous!
    I often steal my son's clothes, ha ha ha.

    akiko

    RépondreSupprimer
  16. I really love the dress paired with the bomber, such a cool look :D

    Charlotte Harvs | Blog

    RépondreSupprimer
  17. Lovely post! Love how you have styled the ribbed dress with the bomber jacket.
    So easy!

    RépondreSupprimer
  18. Hey toi! Ce look te va super bien, j'adore ce genre de robe !
    Pour l'insomnie, j'espère que ça va un peu mieux, haha j'ai eu des périodes aussi, c'est insupportable !
    Bises, Eli

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci beaucoup ma belle! Non du tout haha, j'ai même dormis a 6h hier soir/matin lol
      Gros bisous !

      Supprimer